V Ženevě vedle automobilek vystavují také renomovaní úpravci a jedním z nich je právě AC Schnitzer. Německý úpravce, věnující se v neposlední řadě automobilce s vrtulkou ve znaku Na svém stánku představuje upravenou verzi modelu BMW X5 M50d, která už sama o sobě není žádné ořezávátko. Bok bo boku pak stojí vedle upravené řady 4 Coupé a také Range Roveru Sport.
Nejprve se podíváme pod kapotu, kde nově najdeme 430 koní namísto sériových 381. K tomu napomohla výměna výfuku, který kromě zlepšení výkonu dodal motoru také na účinnosti. Dá se proto předpokládat, že navzdory vyššímu výkonu se upravené X5 M50d v reálu přiblíží udávanému průměru 7,5 l/100 km mnohem více než série. Na konkrétní údaje si ale musíme počkat, což platí i o jízdní dynamice.
Beze změny nezůstal ani podvozek, který je nově o 30mm blíže k vozovce vpředu a o 20mm vzadu. Celkově byl podvozek přitvrzen, aby se eliminovaly boční náklony, na které jsou vozy této koncepce tak náchylné. V kontaktu s vozovkou jsou pneumatiky obuté do 20" ráfků, které lze objednávat ve verzích Type IV (dvoubarevný odstín BiColor) a Type VIII (černé nebo stříbrné). Druhé zmiňované provedení pak můžete dostat i v 21- nebo 22palcovém provedení. Ovšem vždy jako BiColor, což ostatně platí také o 22palcových ráfcích Type V (ty lze objednat také v antracitovém odstínu).
Úprava by určitě nebyla úplná beze změn na vnějším designu vozu. Nachází se zde čelní lízátko pod nárazníkem, nové boční prahy a zadní difuzor. Uvnitř se pro změnu objevuje sada pedálů s nerez oceli, které společnost dělá speciální držák na klíč.