Společnost Kia Motors a Rafael Nadal letos oslavují 15 let partnerské spolupráce. Tenisová superstar se v roce 2004 stala ambasadorem značky Kia pro španělský trh ve věku pouhých 17 let, kdy stála na prahu jedné z nejpozoruhodnějších tenisových kariér v historii tohoto sportu. Dlouhodobá partnerská spolupráce zesílila ještě v roce 2006, kdy byl španělský tenista jmenován celosvětovým ambasadorem značky Kia.
Komentuje Emilio Herrera, COO společnosti Kia Motors Europe: „Kia a Rafa Nadal se již 15 let zasazují o úspěšnou partnerskou spolupráci založenou na vášni, intenzivním úsilí a překonávání překážek. Rafa sehrál důležitou roli ve zvyšování povědomí o značce Kia, nejen napříč Evropou, alei na mnoha trzích Kia po celém světě. Společně s tím, jak vzkvétala jeho kariéra, vyrostla i Kia v jednoho z významných hráčů automobilového odvětví.“
Nadal během let vystupoval v mnoha kampaních Kia a stal se nezpochybnitelným šampionem značky Kia. Tenista napomohl ke zvýšení důvěry ve značku Kia a obecnému růstu povědomí o této značce na evropském trhu; jeho zapojení také pomohlo k tomu, že se Kia stala jednou z nejznámějších a nejatraktivnějších značek v celosvětovém měřítku.
V uvedeném období si Nadal vybudoval pověst nejúspěšnějšího španělského tenisty v historii – a jednoho z nejlepších světových tenistů všech dob. V roce 2019 vyhrál Nadal již podvanácté turnaj French Open – a zároveň svoji 18. grandslamovou trofej. Na antuce vyhrál více zápasů než kterýkoli jiný tenista. Kia Motors se v rámci spolupráce značky s ‚Rafou‘ aktivně zapojuje do činnosti Nadace Rafaela Nadala již od doby jejího vzniku a podporuje tenisovou hvězdu prostřednictvím tenisové akademie Rafaela Nadala a tenisových turnajů mládeže.
Rafa Nadal je jednou z řady pevných vazeb, které si Kia v průběhu let vybudovala s předními sportovci a sportovními organizacemi. Kia rovněž sponzoruje tenisový turnaj Australian Open a Evropskou ligu UEFA.