BMW Autorizovaný Dealer Renocar ve své pražské pobočce v Kongresovém centru zavedl v České republice unikátní službu KEY BOX. Kromě toho, že nevyžaduje osobní kontakt, je dostupná 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Klienti tak nejsou vázáni pevnou otevírací dobou.
Společnost Renocar vyvinula v rámci České republiky unikátní KEY BOX, který umožní bezkontaktní předání vozu do servisu a jeho následné vyzvednutí. Tato samoobslužná služba se osvědčuje nejen v dnešní složité době, vyžadující omezení osobních kontaktů, ale také přispívá ke zvýšení flexibility, protože KEY BOX je připraven k použití non-stop, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Společnost Renocar službu KEY BOX zprovoznila ve své pražské pobočce v Kongresovém centru.
Jakmile zákazník zaparkuje vůz na vyhrazených místech před servisem v pražském Kongresovém centru u servisu BMW Renocar Praha, vloží klíče do trezorové schránky v KEY BOXu. Ten odešle automaticky informaci do servisu. Servisní poradce vůz nafotí, a až poté vyzvedne klíče a sepíše zakázkový list. Po dokončení servisních úkonů je možné vrátit vůz zákazníkovi stejným způsobem, jako byl předán do servisu: servisní poradce vloží klíče do trezorové schránky v KEY BOXu a odešle klientovi PIN kód, který slouží pro otevření schránky. V případě, že se jedná o placený úkon, je pro otevření boxu nutné nejen zadání PIN kódu, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí KEY BOXu.
„KEY BOX funguje v samoobslužném režimu, který umožní předání vozu k servisním úkonům a vyzvednutí po jejich provedení. To vše bez nutnosti osobního kontaktu se servisním poradcem. Jde zatím o jediné zařízení tohoto typu v České republice,“ řekl Peter Bittó, generální ředitel společnosti Renocar. „O tomto kroku jsme uvažovali již dříve, ale dnešní doba jen urychlila jeho zavedení. Kromě bezkontaktního průběhu celého servisu zákazníci uvítají i maximální flexibilitu předání vozu do servisu a jeho vyzvednutí,“ doplňuje Bittó.