Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_14951

Bezkontaktní servis vozů BMW

BMW Autorizovaný Dealer Renocar ve své pražské pobočce v Kongresovém centru zavedl v České republice unikátní službu KEY BOX. Kromě toho, že nevyžaduje osobní kontakt, je dostupná 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Klienti tak nejsou vázáni pevnou otevírací dobou.

Společnost Renocar vyvinula v rámci České republiky unikátní KEY BOX, který umožní bezkontaktní předání vozu do servisu a jeho následné vyzvednutí. Tato samoobslužná služba se osvědčuje nejen v dnešní složité době, vyžadující omezení osobních kontaktů, ale také přispívá ke zvýšení flexibility, protože KEY BOX je připraven k použití non-stop, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Společnost Renocar službu KEY BOX zprovoznila ve své pražské pobočce v Kongresovém centru.

Jakmile zákazník zaparkuje vůz na vyhrazených místech před servisem v pražském Kongresovém centru u servisu BMW Renocar Praha, vloží klíče do trezorové schránky v KEY BOXu. Ten odešle automaticky informaci do servisu. Servisní poradce vůz nafotí, a až poté vyzvedne klíče a sepíše zakázkový list. Po dokončení servisních úkonů je možné vrátit vůz zákazníkovi stejným způsobem, jako byl předán do servisu: servisní poradce vloží klíče do trezorové schránky v KEY BOXu a odešle klientovi PIN kód, který slouží pro otevření schránky. V případě, že se jedná o placený úkon, je pro otevření boxu nutné nejen zadání PIN kódu, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí KEY BOXu.

„KEY BOX funguje v samoobslužném režimu, který umožní předání vozu k servisním úkonům a vyzvednutí po jejich provedení. To vše bez nutnosti osobního kontaktu se servisním poradcem. Jde zatím o jediné zařízení tohoto typu v České republice,“ řekl Peter Bittó, generální ředitel společnosti Renocar. „O tomto kroku jsme uvažovali již dříve, ale dnešní doba jen urychlila jeho zavedení. Kromě bezkontaktního průběhu celého servisu zákazníci uvítají i maximální flexibilitu předání vozu do servisu a jeho vyzvednutí,“ doplňuje Bittó.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partner portálu:

  

       

Partneři portálu:



 

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

        

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz 

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz  

www.HMGmagazine.cz

  

TOPlist