Peugeot se v posledních letech na poli sportovních, lépe řečeno rychlejších a zábavnějších aut moc nepředvedl. Chystá se tento fakt změnit ve svůj prospěch. Po vzoru 208 GTi, které je moc povedené, se s prvkem zábavnosti a rychlosti posouvá i o třídu výš.
Novinkou pro model 308 GTi má být nová karosářská varianta kombi (SW). Na ostřejší verzi Peugeot nalákal již na autosalonu ve Frankfurtu, kde představil 308-R Concept. Na tomto konceptu můžeme vidět, jakým směrem se bude ubírat desgin například předního nárazníku s většími nasávacími otvory. Celkově koncept působí už dost "provozuschopně" a tak se finální varinat bude lišti pouze drobnými retušemi.
O pohon se bude starat dobře známý motor 1.6 THP. Francouzům se z toho "foukaného prcka" povedlo dostat výkon až 270 koní (Peugeot RCZ-R), zde se však hovoří o výkonu o něco nižším, kolem 250-ti koní. Vedle designových úprav a silného motoru se 308 GTi dočká tužšího pérování, silnějších stabilizátorů, ostřejšího řízení nebo účinnějších brzd.
Příchod kombi verze by se mohl jevit jako dobrý krok. V tomto segmetu není konkurence až tak veliká, jediná podobně koncipovaná auta nabízí Ford s modelem Focus ST (250 koní) a Škoda se svou Octavií RS (220 koní). Velkou roli zde bude hrát výsledná cena, kde by však mohl právě Peugeot zabodovat.
308 GTi by měl být k dispozici už během tohoto roku. Není však jasné, jestli přijdou obě karosářské varianty najednou. Vzhledem k teprve očekávané premiéře verze SW v Ženevě tomu tak spíše nebude.