Hyundai vypustil fotografie skutečného konceptu zvaného Intrado, který ve vší parádě představí na autosalonu v Ženevě. První skica nové studie byla uvolněna již v prosinci 2013. Designově navazuje a rozvíjí Fluidic Sculpture model, který vytvořilo stylistické centrum v Rüsselsheimu. Jedná se v pořadí již o devátý koncept, který evropané, v čele s Petrem Schreyerem, vypustili na světlo světa. Je vidět, jak je poevropšťování designu pro korejskou automobilku důležité. Jméno Intrado pochází z označení spodní strany leteckého křídla, která produkuje vztlak.
Design vnějšku je jedna věc, nás ovšem zajímají technická řešení, které jsou právě v tomto modelu doslova revoluční. To, co vidíme vně vozu, jsou běžné ocelové panely karoserie, její rám je ale zcela nestandardní. Je tvořen celkem složitou konstrukcí kombinující lisované CFRP (plast vyztužený uhlíkovými vlákny) a pryskyřici, což má výsledné struktuře zajistit na jednu stranu pevnost a lehkost, na druhou pružnost a vzhledem k použitému řešení také výrobní nenáročnost. Hyundai tvrdí, že tato konstrukce by měla být až o 70% lehčí! Těžko uvěřit, říkáte si? My také a jsme na splnění tohoto prohlášení velice zvědaví. Jako první by se ho měla dočkat lehce přesluhující ix35.
Koncept je přátelský k polárním medvědům nejen díky své nízké hmotnosti, ale také použitým pohonem. Automobil rozpohybovává elektromotor o neznámém výkonu a "šťávu" mu dodávají baterie typu li-ion o kapacitě 36kWh. Energii vozu ale mohou dále dodávat palivové články sázející na stlačený vodík umístěný v tlakových nádobách pod zadními sedadly a zavazadelníkem. Jejich kapacita je též neznámá, stejně jako dynamické či jakékoli jiné specifikace vozu, včetně pohotovostní hmotnosti. Kvůli tomuto řešení by však mohla ona pohotovostní hmotnost výrazně povyskočit.
Interiér Intrada je čtyřmístý a podle prvních fotografií ne až tak nereálný v běžném provozu. Stejně tak jako zvnějšku, i vevnitř můžeme vidět prvky, které budou použity na nové ix35. Z Ženevy se ozveme s novými detaily a také fotografiemi.