Renault nabízí řešení LPG u modelu Captur za velmi konkurenceschopnou cenu, aniž by slevil ze spolehlivosti, se zajímavým příplatkem 15 000 Kč oproti ekvivalentní benzínové verzi.
Tento pohon produkuje asi o 8 % emisí CO2 méně než ekvivalentní benzínový pohon a nabízí lepší výkon s lepší reaktivitou při zrychlení, maximální točivý moment 170 N.m. již od 2 000 ot/min.
Jestliže průměrná spotřeba pohonu LPG je celkově o něco vyšší, cena paliva za kilometr jízdy je až o 30 % nižší než u benzínového pohonu a až o 8 % než u naftového pohonu. Cena paliva LPG je zřetelně nižší (až o více než polovinu ceny za litr benzínu nebo nafty).
Mobilita bez výhrad
Vozidlo může jezdit na benzín nebo na LPG bez rozdílu. Je vybaveno dvěma oddělenými nádržemi, jednou na benzín, jednou na LPG. S oběma plnými nádržemi činí celkový dojezd vozidla více než 1000 km.
Tento způsob zajišťuje takřka neomezený akční rádius: benzín je dostupný na všech čerpacích stanicích a LPG v průměru na každé čtvrté v Evropě.
Vyzkoušená a bezpečná technologie, v praxi již mnoho let
Integrace LPG do vozidel je úkon prováděný rovnou v montážním závodě. Pro zákazníka to znamená: jednoduchou objednávku bez prodloužené lhůty a jediného partnera pro záruku a údržbu jeho vozidla v síti Renault, zaškoleného v této technologii. Benzínový motor je již ve výrobě nastaven na provoz na palivo LPG. Přídavná nádrž LPG z vysoce odolné oceli je umístěna na úrovni rezervního kola a nedotýká se benzínové nádrže. Technické ústrojí doplňují vratná záklopka, omezovač plnění na 80 %, omezovač průtoku, elektrický uzávěr a bezpečnostní píst.
Jednoduchá technologie
Používání je pro řidiče jednoduché. Přepnutí z benzínu na LPG, a naopak lze provést dvěma způsoby: manuálně kdykoli aktivováním příslušného přepínače v kabině (zvolený režim se pak obnovuje při každém dalším nastartování) nebo automaticky, pokud se vyprázdní nádrž LPG. Příslušné měřidlo umožňuje kontrolu hladiny v nádrži LPG.
Plnění nádrže LPG (40 l u modelu Captur) je kromě toho snadné a rychlé (ani ne 2 min.).