Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_14951

Parfémy prověřené časem

Jednou z věcí, která může velmi výrazně podtrhnout vaši osobitost nebo styl, je jednoznačně vůně, do které se oblékáte. Někdy je však poměrně složité, natrefit na tu, která by vám seděla a ke které byste se třeba rádi vraceli. Výběr parfému je velice subjektivní záležitost, ve které by se každý měl řídit především podle klíče: voní/nevoní.

Nic není takové, jaké se to zdá být na první dojem – parfém zpravidla voní jinak, když si k němu přičichnete z testovacího papírku, než když ho vyzkoušíte doslova na vlastní kůži. Každý parfém je složen z několika vrstev, z nichž každá obsahuje jiné složky neboli tzv. nóty, které se postupně uvolňují, prolínají a střídají – pokud se vám tedy parfém zalíbil v několika prvních desítkách minut, nemusí vám být příjemný i po několika hodinách, kdy se jeho vůně ustálí a už se prakticky nemění. Dále je třeba přihlédnout k tomu, že my muži zrajeme jako víno a co se nám líbí dnes, nemusí na nás tak zcela působit i za pár let – namísto sladkých vůní začneme stále častěji sahat po těch více kořeněných a naopak. V dnešní době je velmi patrný boj mezi jednotlivými výrobci tohoto specifického podpisu, který zanecháváme všude, kde se objevíme – doslova se předhánějí v tom, aby se nám zalíbili. Jistě vás proto potěší, že i mezi parfémy lze objevit stálice, jejichž koktejl byl za pomocí jednotlivých složek namíchán tak dokonale, že na velkou většinu z nás působí spolehlivě i po několika desítkách let.


Chanel Pour Monsieur

Rok uvedení: 1955

Proč je stále IN: Jedná se o vůbec první vůni určenou mužům, se kterou značka Chanel vyšla ven. Nyní po více než 50 letech ji směle můžeme zařadit mezi tvz. klasiku a to především díky jemnosti, kterou je tento parfém charakterizován.  Když ho vyzkoušíte, bude se jako první o vaši přízeň ucházet nádech citrónu a neroli se špetkou kardamomu. Ty dále ustoupí do pozadí, aby nebránily v příchodu teplejších nót v podobě cedrového a dubového dřeva. Ať už ji na sobě budete mít přes den například na pracovním jednání nebo večer při posezení v baru, vždycky bude splňovat svůj účel. Jde o velice elegantní a mužnou vůni, která to o sobě ví, ovšem nijak drasticky to do světa nevykřikuje.

 

Chanel Pour Monsieur


Acqua di Parma Colonia

Rok uvedení: 1916

Proč je stále IN: Na začátku minulého stolení bylo jeho funkcí především ovonět pánské kapesníčky.  To už dnes neplatí – vydobyl si postavení plnohodnotné kolínské. Jeho citrusový nádech je upozaděn paletou květin: levandulí, rozmarýnem, verbenou a růží. Jeho výsledná vůně je rozpoznatelná a zapamatovatelná stejně, jako výrazně žluté balení, do kterého je zahalen.

 

Acqua di Parma Colonia

 

Dior Eau Sauvage

Rok uvedení: 1966

Proč je stále IN: Tato vůně si své nadčasové postavení zasloužila obzvlášť díky svému silnému aroma, které ovšem není všepřebíjející – dosáhnout se toho podařilo díky záplavě petit grainu - éterického oleje s vonnými silicemi z mladých listů a větviček nejrůznějších citrusů, především potom bergamotu a citrónu – jeho vůně je umocněna vetieverem, dubem a pižmem.

 

Dior Eau Savage

 

Calvin Klein Eternity for Men

Rok uvedení: 1989

Proč je stále IN: Tato vůně ztělesňuje to, čím byly definované všechny lehké a svěží pánské vůně, které postupně vznikaly v éře 90. let. I po dvaceti pěti letech, které uplynuly od doby jejího uvedení na trh, se stále těší veliké oblibě. Calvin Klein Eternity je vystavěna především na nótách levandule a zelených bylinek, jakými jsou šalvěj nebo bazalka. Tato kombinace je dále podpořena a doplněna o santalové dřevo a vetiver. I díky kovovému flakonu, který vznikl při příležitosti oslavy letošních narozenin, ji už nikdy nepřehlédnete.

Calvin Klein Eternity for Men

Creed Green Irish Tweed

Rok uvedení: 1985

Proč je stále IN: U této vůně nabírá na důležitosti především flakon, ve kterém je uzavřena – díky skleněné lahvičce opatřené vrstvou matné černé barvy bylo dosaženo žádoucí voňavé kombinace. V popředí dominuje kosatec, verbena a citrusy, které dohromady vytvářejí bohatý základ pro další nóty v podobě santalového dřeva a jantaru. Pokud s touto vůní nemáte předchozí zkušenosti, pak zpozorněte: stačí ho na sebe nanést v podobě dvou tří stříknutí, které budou stále odvádět svou práci i v pozdních večerních hodinách.  

 

Creed Green Irish Tweed

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partner portálu:

  

       

Partneři portálu:



 

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

        

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz 

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz  

www.HMGmagazine.cz

  

TOPlist