Prodejní síť značky ŠKODA v budoucnu zazáří novým leskem: Více než 5 300 obchodních míst na celém světě se bude prezentovat v modernější a atraktivnější formě, která nabídne dostatek místa pro rozšířenou modelovou paletu.
Důkladně změněný vzhled, založený na novém designu značky, je integrální součástí Růstové strategie ŠKODA 2018. Do roku 2018 chce česká automobilka své celosvětové prodeje zvýšit nejméně na 1,5 milionu vozů ročně.
Novým vzhledem prodejních míst dokazuje značka ŠKODA opět svou sílu. Celkové uspořádání autosalonu bude působit podstatně mladším a dynamičtějším dojmem. Stavebními kameny jsou moderní architektura, komunikační plochy na vnější fasádě budovy se zlepšenou viditelností ve dne i v noci, stejně jako atraktivní uspořádání prodejních prostor s důrazem na prodejní procesy. Změny mají být z velké části hotovy do konce roku 2015.
„Největší modelovou ofenzívou v historii značky posilujeme naši pozici mezinárodně činné velké automobilky,“ říká Václav Koucký, vedoucí marketingu a strategie ŠKODA AUTO Česká republika. „V posledních letech jsme masivně investovali do modernizace a rozšiřování naší modelové řady. Nový vzhled našich obchodních míst teď vytvoří ideální rámec pro prezentaci našich vozů zákazníkům,“ dodává Koucký.
V rámci Růstové strategie 2018 automobilka v uplynulých dvou letech aktualizovala svou modelovou paletu a rozšířila ji do nových důležitých segmentů. Jen v roce 2013 představila ŠKODA osm nových nebo kompletně přepracovaných modelů. Průběžným výsledkem největší modelové ofenzívy v historii podniku je vysoce atraktivní, moderní modelová paleta, začínající novým minivozem Citigo, přes nový model Rapid a novou Octavii a končící důkladně přepracovanou vlajkovou lodí Superb a Superb Combi.
Současně se česká automobilka zaměřuje na důsledné zostření své prezentace. Již v roce 2011 zavedla ŠKODA nový firemní design. Důležitou součástí nového designu je přepracované logo s motivem okřídleného šípu, svěží barvy a nový typ písma. Celková prezentace značky je mladší a modernější než dříve.
Nový design obchodní sítě vychází z následujících principů: Hodnotně působící vzhled a moderní prodejní prostory s velkorysými skleněnými plochami zajišťují příjemné prostředí a transparentnost. Základními barvami jsou elegantní bílá a svěží zelená. V interiéru je tato barevná kombinace doplněna teplými odstíny dřeva.