Projekt „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“ získal Velkou cenu na Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions.
Společnost Honda Motor Co., Ltd. oznámila, že její projekt „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“ získal Velkou cenu - nejvyšší ocenění v kategorii Titanium and Integrated Lions na 61. Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions.
Projekt „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“ je reprodukcí tehdy nejrychlejšího kola, které Senna s vozem McLaren Honda MP4/5 na okruhu v Suzuce zajel při kvalifikaci na Mistrovství světa Formule 1 FIA 1989. Technici společnosti Honda provedli analýzu jízdních dat včetně údajů o pohybech plynového pedálu, otáčkách motoru a rychlosti vozu a reprodukovali zvuk motoru v průběhu celého kola na skutečném voze McLaren Honda MP4/5. Pomocí tohoto reprodukovaného zvuku motoru společnost Honda vytvořila tři druhy obsahu – krátký film, který reprodukuje Sennovu jízdu, dokument ze zákulisí natáčení, trojrozměrný počítačový grafický webový obsah „3D-View“, a iPhone aplikaci „Sound of Honda“.
Mezinárodní festival kreativity Cannes Lions je jedním z nejprestižnějších reklamních festivalů / ocenění na poli reklamy a komunikace. Vzhledem k vynikajícímu složení odborných porot a vysoké úrovni oceňovaných děl si Mezinárodní festival kreativity Cannes Lions ve velkém počtu nejrůznějších mezinárodních reklamních soutěží a ocenění vydobyl mimořádně vysokou reputaci.
Celý projekt „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“ je k dispozici v části „dots by internavi na internetových stránkách společnosti Internavi.