SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň v rámci 360° kampaně na podporu zahájení prodeje netrpělivě očekávaného nového modelu SUV s označením Tarraco. Kampaň se sloganem „Proč ne teď?“ dodává lidem odvahu k vyhledávání nových výzev a realizaci osobního růstu. Vyzývá je, aby výmluvy odsunuli stranou, bez ohledu na věk, a našli pro sebe nové výzvy a ambiciózní cíle.
„V rámci uvedení nového modelu Tarraco jsme chtěli inspirovat a dodat odvahu k dalšímu růstu všem lidem, kteří již začali přemýšlet o tom, že to vzdají. Kdykoli můžeme udělat něco, co nás naplňuje, aniž bychom se museli uchylovat k výmluvám na věk nebo vzdálenost. Tarraco, nová vlajková loď značky, je perfektním partnerem pro sdílení těchto dobrodružství,“ říká Susanne Franzová, ředitelka marketingu společnosti SEAT.
To, co přichází, je lepší než to, co odchází
Televizní reklama uvádějící vůz Tarraco, ukazuje různé výmluvy. Diváci v ní však mohou sledovat ženu v neoprenové kombinéze, která přijíždí k zamrzlému jezeru, obklopenému zasněženými lesy. Rozbije led a skočí do téměř zmrzlé vody, aby se mohla potápět. Bez výmluv. Nový model je v tomto kontextu prezentováno jako pozoruhodné SUV, které nás doveze k naší další výzvě.
Televizní reklamu doprovází širší spektrum mediatypů, především online kampaň, která se snaží inspirovat lidi, aby odsunuli výmluvy stranou. „Věk je číslo, nikoli výmluva“ nebo „Za věkem nestojí roky, ale příběhy“ – to jsou ukázky citátů, jimiž se značka snaží zaujmout svou cílovou skupinu, tvořenou ženami a muži ve věku nad 40 let, kteří dosahují cílů, jež si sami stanovili.
Jedná se o třetí mezinárodní kampaň k uvedení nového modelu na trh, kterou pro značku SEAT připravila agentura C14torce. A také o první kampaň v rámci nové smlouvy mezi oběma společnostmi, které se dohodly na prodloužení spolupráce o další tři roky. Agentura C14torce již pro automobilku připravila atraktivní kampaně, mimo jiné k uvedení nové značky CUPRA a k zahájení prodeje nových modelů SEAT Arona a Ibiza.
Adaptaci kampaně pro Českou republiku připravila agetura Rituál ve spolupráci s FUSE a PHD.
„Po vzoru výrobce chceme uchopit esenci značky SEAT a především hodnoty našeho nového, silného postavení na trhu, které úzce souvisejí s konektivitou, budoucností a blízkým spojením s cílovou skupinou, která je stále více náročná, mladá a městská. Naším mottem je ‚zpochybňování tradic‘ a nastavená cesta nám pomáhá tohoto cíle dosáhnout,“ říká Filip Stoulil, Koordinátor marketingu a prodeje značky SEAT v České republice.
Nový Tarraco, navržený a vyvinutý společností SEAT v Martorellu a vyráběný v německém Wolfsburgu, završuje ofenzivu španělského výrobce automobilů v segmentu SUV, která již přinesla modely Ateca a Arona. Nový model získá pro automobilku nové zákazníky a posílí její image v tomto segmentu.