Mladoboleslavská automobilka nás zahrne novými modely. Přichází největší modelová ofenziva v historii značky a to z jednoho prostého důvodu. Mají totiž v plánu do roku 2018 prodávat minimálně 1,5 milionu vozů. Studie Vision C je přitom předzvěstí další evoluce designu této značky.
Automobil svoji příslušnost do koncernu nijak neskrývá, jsou zde klasické prvky Škody, ale jistá inspirace u VW a jejich modelu CC a nebo především Audi v podobě modelů s označením Sportback, je zde také. Koncept Vision C se představuje ještě před Ženevským autosalonem a bude zde vystavený především proto, aby naznačil jakou cestou se budou nové modely Škoda ubírat. Kupé vzešlo z dílny šéfdesignéra Jozefa Kabaně, jak je tomu zvykem.
Pod kapotou studie Vision C se skrývá přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.4 TSI s výkonem 81 kW, který je konstruován pro spalování CNG i benzinu. Jiné podrobnosti bohužel nyní nemáme k dispozici, "Škodovka" si přeci musí něco nechat na Ženevu.