Tři z vás mají šanci vyhrát vždy po 2 vstupenkách do kina IMAX.
Pokud chcete vyhrát tyto vstupenky a zajít si třeba na nového Bonda SPECTRE, zašlete odpověď na soutěžní otázku.
Soutěžní otázka:
Kolikátá je v pořádí nová bondovka SPECTRE?
a) 23
b) 24
c) 25
Nápovědu naleznete na cinemacity.cz/IMAX
Pošlete nám správnou odpověď, své jméno, adresu a telefon na e-mail: soutez@carshouse.cz
Do předmětu zprávy napište: Soutěž o vstupenky do IMAX
Ze všech došlých emailů vyhrává správná odpověď: 100, 300 a 400, tyto maily od nás obdrží výhru 2 x vstupenku do kina IMAX.
Soutěž trvá od 5.11. - 15.11.2015
Co je IMAX
Technologie IMAX 3D byla představena v roce 1986. Od té doby společnost IMAX svojí 3D technologii zdokonalila až do dnešní podoby, kdy nabízí nejlepší 3D zážitek na světě, který posunuje sledování filmu na novou, vyšší úroveň.
Everest v režii Baltasara Kormákura rekapituluje jednu z nejtragičtějších expedic, při které majestátní masív poslal svým vyzyvatelům mrazivé varování. Exkluzivně o týden dříve ve 3D s českými titulky.
Film Muž na laně se také řadí mezi dnes již vzácnější hrané filmy, které dokáží svým působivým příběhem uchvátit diváky od 8 do 80 let. Nepodobá se žádnému jinému filmu, který byl dosud natočen – jedná se o vyznání lásky Paříži a New Yorku sedmdesátých let, ale především dvěma věžím Světového obchodního centra.
Plátno
Stříbrné plátno o velikosti 25 x 14 metrů (350 m2) je největší v České republice a jedno z největších digitálních pláten v Evropě. Plátno je opatřeno tisíci malými otvory, aby nebyl tlumen zvuk reproduktorů, které jsou umístěné za plátnem.
Efekty 3D
Technologie IMAX 3D je uznávaná jako nejlepší trojrozměrná projekční technologie na světě. Pro vnímání 3D obrazu musí být na plátno promítány dva obrazy – jeden pro levé a jeden pro pravé oko (v kině IMAX je pro projekci použita dvojice digitálních projektorů IMAX). Pro oddělení obrazů jsou použity polarizační filtry, které se nacházejí před objektivy projektorů a také v 3D brýlích IMAX, které zakoupí diváci na pokladně kina. To zajišťuje, že levé oko uvidí obraz pouze jemu určený (to samé pro pravé oko). Výsledný prostorový efekt vznikne spojením obou obrazů v mozku diváka.