Agent 007 se vrací do služeb Jejího Veličenstva v listopadové premiéře filmu SPECTRE! U této příležitosti spouští Heineken novou kampaň, která nabízí hned několik novinek. Jednou z nich je speciální limitovaná edice pivních lahví v bondovském stylu. Na láhvi je vyobrazena silueta Jamese Bonda a speciální logo Heineken k nové kampani SPECTRE. Součástí kampaně je i nová televizní reklama s Danielem Craigem.
Spojení značky Heineken s osobností Jamese Bonda je blízké sebevědomým a cílevědomým mužům, kteří se nebojí jít za své hranice, a přesto mají život ve svých rukou. Muži, kteří se spokojí jen s nejlepším. „Men of the world“, kteří stejně jako James Bond nepijí vždy pivo, ale když si ho dají, pijí jedině Heineken. Kampaň Spectre navazuje na 18 let trvající partnerství mezi značkou Heineken a kultovními Bond příběhy, během něhož zatím vzniklo sedm filmů s agentem Jejího Veličenstva, od snímku Zítřek nikdy neumírá po novinku Spectre.
Zapojte se do soutěže a vyhrajte jeden ze 6 kartonů bondovské limitované edice 007.
Soutěžní otázka:
Kolik piv Heineken zůstane na tácku na konci reklamy?
a) 4 piva Heineken
b) 2 piva Heineken
c) 6 piv Heineken
Nápovědu naleznete na www.youtube.com/user/heineken nebo na konci článku ve videu.
Pošlete nám správnou odpověď, své jméno, adresu a telefon na e-mail: soutez@carshouse.cz. Do předmětu zprávy napište: Heineken - limitované edice ve stylu Jamese Bonda. Ze všech došlých emailů vyhrává správná odpověď: 50, 100, 200, 300, 400 a 550, tyto maily od nás obdrží výhru.
Soutěž trvá od 18. 11. - 29. 11. 2015
Další tajná mise Jamese Bonda v kampani značky Heineken.
V rámci promítání v pořadí již 24. bondovky Spectre otevírá značka Heineken další kapitolu svého partnerství s filmy o kultovním agentovi 007 a přichází s kampaní v bondovském stylu. Fanoušci se mohou těšit na limitovanou edici lahví, novou televizní reklamu s Danielem Craigem i exkluzivní bondovské večery.
Spojení značky Heineken s osobností Jamese Bonda je blízké sebevědomým a cílevědomým mužům, kteří se nebojí jít za své hranice, a přesto mají život ve svých rukou. Muži, kteří se spokojí jen s nejlepším. „Men of the world“, kteří stejně jako James Bond nepijí vždy pivo, ale když si ho dají, pijí jedině Heineken. Kampaň Spectre navazuje na 18 let trvající partnerství mezi značkou Heineken
a kultovními Bond příběhy, během něhož zatím vzniklo sedm filmů s agentem Jejího Veličenstva, od snímku Zítřek nikdy neumírá po novinku Spectre.
V rámci integrované kampaně Spectre připravil Heineken pro své fanoušky hned několik novinek. Jednou z nich je speciální limitovaná edice pivních lahví ve stylu Jamese Bonda. Na láhvi je vyobrazena silueta agenta 007 a speciální logo Heineken k nové bondovské kampani.
„V následujících týdnech zaplaví trh nové lahve z limitované edice. Na trhu jich bude více než milion.“ komentuje Richard Gažo, hlavní manažer značky Heineken.
K dalším aktivitám kampaně budou patřit tematické večerní party. „V TOP provozovnách Heineken budou probíhat promo akce, takzvané bondovské večery. Akce na způsob Jamese Bonda, jejichž exkluzivitu umocní prémiové pivo Heineken. Budou to večery v bondovském stylu v přítomnosti agentek – hostesek,“ uzavírá Richard Gažo.
Film Spectre přichází do kin již 5. listopadu. Pro jeho podporu vznikl i televizní spot, kde má Heineken svou vlastní Bond girl. Vedle Bonda se zde objeví i dívka Zara, která se náhodou stane aktérkou lodní honičky a agentovi 007 pomůže zachránit situaci. Bude to velká podívaná pod taktovkou ověřeného režiséra Sama Mendese.