Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_14951

Soutěž o nealkoholické pivo Staropramen

Vyhrajte jeden z pěti kartonů plechovek lahodně hořkého nealkoholického piva Staropramen, které můžete pít i za volantem.

Vychází z tradiční české technologie - řízeného kvašení a má nezaměnitelnou specifickou chuť a vůni, kterou musíte v dnešní soutěži uhodnout.

Soutěžní otázka: 

Jakou nezaměnitelnou chuť a vůni má nealkoholické pivo Staropramen?

A)   sladovou

B)   citrónovou

C)   pomerančovou

Nápovědu naleznete na http://www.staropramen.cz/pivo

 

Pošlete nám správnou odpověď, své jméno, adresu a telefon na e-mail: soutez@carshouse.cz. Do předmětu zprávy napište: Nealkoholické pivo Staropramen. Ze všech došlých emailů vyhrává správná odpověď: 100, 200, 300, 400 a 500, tyto emaily od nás obdrží výhru.

Soutěž trvá od 2. 10. - 15. 10. 2017


Staropramen, to byl, je a bude pražský Smíchov. Pouto s osobitou pražskou čtvrtí, jejíž součástí je už téměř 150 let, teď Smíchovský pivovar objevuje v rámci své nové komunikace. Vypráví příběhy odvahy a odhodlání, které by neměly zůstat zapomenuty, a chce se více zapojit i do současného dění na Smíchově. Podtrhuje tak fakt, že své pivo poprvé uvařil právě pro Smíchováky – poctivé a pracovité lidi, kteří si na něj mohli zajít po práci.

„Chceme ukázat všechno to, za čím si pivovar stojí už téměř 150 let. A to bez odkazu na unikátní místo původu našeho piva prostě nejde. Proto se v nové kampani Staropramenu představí hlavně samotný Smíchov jako čtvrť poctivých a pracovitých lidí, kteří si stojí za svým, stejně jako ten náš Smíchovský pivovar.” vysvětluje senior brand manažerka značky Staropramen Petra Chovancová.

A jak jinak podtrhnout sílu příběhu značky, než návratem k tradičnímu logu pivovaru. To se skládá z ručně psaného názvu Staropramen, symbolu „S“ obklopeného ječmenem a chmelem, písmen „A“ a „P“ odkazujících na Akcionářský pivovar na Smíchově, roku založení pivovaru a siluety Prahy jako domova značky. Logo se postupně objeví i na hospodách a restauracích nejen na Smíchově, ale po celé České republice. Tradiční logotyp již ozdobil i lahve a plechovky, na těch ho navíc doplňují příběhy z historie i současnosti pivovaru.

Na televizních obrazovkách nebo v kinech se nově lidé mohou setkat i s reklamním spotem, který ukazuje propojení pivovaru a obyvatel Smíchova v historii i v současnosti. Provází jím tvář i hlas herce Hynka Čermáka. Poukazuje na to, že Smíchov vždycky stál na straně svých lidí a nejinak je tomu i dnes.

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partner portálu:

  

       

Partneři portálu:



 

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

        

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz 

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz  

www.HMGmagazine.cz

  

TOPlist