A je to tady! Každoroční svátek reklam. Při příležitosti Super Bowl - vyvrcholení play-off severoamerické NFL, se firmy (zejména automobilky) předhánějí, kdo vyjde s lepší a vtipnější reklamou. Není divu, na toto finále kouká de facto celá Amerika a tak mít zde reklamu je velice prestižní a také velice drahé.
Jako první vlaštovka přiletěla ta od Audi (video). Video, které tvrdí, že Audi nedělá kompromisy. Podívejte se na video a v jedné scéně můžete vidět jasnou narážku na nedotáčivost. Je to moudré? Když zrovna tato automobilka je/byla tímto neduhem trochu postižena?
Nicméně Volkswagen se přidává jako další. Tato reklama nám přijde již o něco povedenější. VW totiž svým německým inženýrům dává křídla po ujetí 100 000 mil jejich. Co se stane po 200 000 se podívejte sami.
Zde je reklama loňská (video)