Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_14951

Výzkum značky Snickers

Podle výzkumu značky Snickers z letošního února považuje 80 % Čechů roli fanoušků za klíčovou pro úspěch daného sportovního odvětví i konkrétního týmu. Dokazují také, že svoji roli berou opravdu vážně. Téměř 70 % sportovní dění alespoň nějakým způsobem sleduje, 62 % se za fanoušky přímo považuje. Do fandění navíc Češi vkládají emoce, což připouští přes 80 % dotazovaných příznivců sportu. Za hlavní benefit fandění, kromě možnosti vyjádřit podporu svému týmu, považují pocit sounáležitosti. Vnímají ho také jako způsob, jak se bavit a setkávat s přáteli. Sportovní fandění je pro mnohé Čechy jednoduše příjemnou povinností, koníčkem i vášní zároveň.

Fandění je tedy pro Čechy kromě sportovní roviny také společenská událost, se kterou souvisí správná společnost i dobrá nálada. Většina dotázaných potvrzuje, že jedna z věcí ovlivňujících jejich naladění a chuť fandit, je hlad. Kvůli němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí na hru (79 %) 
a nefandí tak intenzivně (70 %). Kromě různých slaných pochoutek se jedna třetina Čechů při fandění posilňuje i čokoládovými tyčinkami, například Snickers.

Právě Snickers je ideálním řešením, jak se dostat zpátky do své kůže, a pořádně tak podpořit svůj tým. Názorně to ukazuje další pokračování dlouhodobé kampaně značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Neblahý vliv hladu potvrzuje například i Libor Bouček, velký fotbalový fanoušek a zároveň také populární moderátor nejen sportovních přenosů. „Když dojde například na fotbal, jsem opravdu zapálený fanoušek a chci podpořit svůj tým. Naprosté nasazení je samozřejmě potřeba i v roli moderátora, kdy se musím koncentrovat a zápas co nejlépe zprostředkovat fanouškům u obrazovek. Pocit hladu ničemu z toho neprospívá, někdy bych si dal sám červenou kartu. Snažím se mít vždycky po ruce nějaké rychlé řešení,“potvrzuje Bouček. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči.

Češi jsou nepochybně národ sportovních fanoušků a zajímají se o sport téměř bez rozdílu věku a pohlaví. Kromě toho, že asi 70 % respondentů sport sleduje v tisku či televizi, mnoho Čechů se pravidelně schází v klubech nebo restauracích a samozřejmě chodí přímo na stadion. Nejčastěji vyrážejí ven za hokejem, a to asi jedna třetina respondentů. Nejpravidelnější návštěvníky utkání představují fotbaloví příznivci, skoro 30 % z nich navštíví stadion alespoň 1x týdně. Téměř 80 % dotázaných si ale myslí, že zápas si člověk může plnohodnotně užít i doma u televize a v dobré partě. Čeští fanoušci navíc podle výzkumu nejsou příznivci formálních struktur, oficiální členství ve fanklubu potvrdily pouze 4 %. Celá jedna třetina se ale cítí být s konkrétním sportovním klubem spřízněna a fandí mu.

Více informací naleznete na www.snickers.cz

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partner portálu:

  

       

Partneři portálu:



 

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

        

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz 

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz  

www.HMGmagazine.cz

  

TOPlist