Automobilka Hyundai prodala na českém trhu od začátku roku již 11 711 vozů, což je nárůst 9,2 % oproti stejnému období loňského roku. V červenci se navíc dostala s přes hranici deseti procent podílu na trhu. S 1 538 prodanými vozy automobilka v reálných prodejích drží pozici dvojky českého trhu.
Nejprodávanějším modelem značky byl v červenci Hyundai i30. Se 673 prodanými vozy to znamená 2. místo v kategorii vozů nižší střední třídy. Velmi dobře se dařilo také modelu Tucson, kterého se ve stejném období prodalo 183 kusů. Současný hit automobilky je ve své kategorii SUV-C vůbec nejprodávanější. Pozici nejprodávanějšího vozu v kategorii malých MPV i nadále drží Hyundai ix20 s 350 prodanými vozy, což představuje 14% nárůst oproti minulému roku a úctyhodný tržní podíl 61,2 %.
Uvedená čísla o prodejích jsou očištěna o zmanipulované prodeje a jsou tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.