Coupé a Roadster se dočkají doplňení nabídky o novou supersportovní verzi ClubSport, verzi Targa, ale také základní verzi se čtyřválcem.
Model F-Type se těší veliké oblibě mezi odbornou i laickou veřejností a kvality modelu potvrzují také prodejní čísla. Takže logicky padlo v Jaguaru rozhodnutí o rozšíření právě řady F-Type. Nově by do nabídky měla přijít třetí karosářská verze a ceník by měl být doplněn o spodní, ale i horní hranici.
Podle zatím dostupných informací přijde jako první na řadu verze Targa. O něco zajímavější je však verze, která bude Targu následovat - supersportovní úprava ClubSport. Ta by měla pohotovostní hmotnost vozu snížit o nezanedbatelných 200 kg! Pomocí dalších úprav na podvozku a zřejmě i pod kapotou tak bude F-Type ClubSport nejen nahlížet, ale rovnou vtrhne do teritoria supersportů. Model v této modifikaci by se měl z 0 na 100 km/h už za 3,5 s. Bližší detaily zatím nejsou známé.
Spekulovat se v této verzoi dá také o motoru. Logicky by se nabízelo použité kompresorem přeplňovaného osmiválce, který ve verzi R Coupé nabízí celých 550 koní, nicméně nasnadě je použití přeplňované V6. A to právě kvůli úspoře hmotnosti. Ten spodní cenový okraj by nově měla tvořit verze, která bude mít pro šelmy neobvyklý počet čtyř válců. Podobné zprávy v poslední době zaznívaly také z Porsche, konkrétně se týkaly modelů Boxster a Cayman. Samozřejmě, že každý kilogram, který nebude zatěžovat přední nápravu, je ten správný, nicméně rozhodně nebude disponovat tak úžasnou zvukovou kulisou, na kterou jsme právě u F-Typu zvyklí. Jako další plus však hovoří i snížení ceny, jejíž aktuální výše je Achillovou patou nového sportovního vozu s kočkou ve znaku.