Lexus oznámil zahájení kreativní spolupráce s oceňovaným hudebním producentem Markem Ronsonem v rámci kampaně k uvedení modelu LC. Nový vůz představuje vlajkové kupé značky Lexus a uvádí novou éru luxusní značky prostřednictvím kampaně s příhodným názvem ‘Make Your Mark’.
Spolupráce s Ronsonem stvrzuje snahu automobilky Lexus vytvářet úžasné zážitky ve světě hudby, umění i technologií. Navazuje na kampaň ‘Live the Life RX’ z roku 2015 s Judem Lawem, v níž dostali návštěvníci imerzivního divadla příležitost poznat životní styl oblíbené filmové hvězdy.
Kampaň ‘Make Your Mark’ v průběhu příštích šesti měsíců nabídne zákazníkům i fanouškům mnoho atraktivního obsahu a úžasných zážitků.
„Vždy rád spolupracuji s pokrokovými a jedinečnými lidmi, ať již ve studiu či mimo něj,“ říká ke kampani Mark Ronson a dodává: „Když mě oslovil Lexus s konceptem této kampaně a když jsem spatřil nové LC, bylo to osvěžující a vzrušující zároveň. Nadchla mě myšlenka využití hudby coby zdroje inspirace a zážitků v souvislosti s tímto vozem.“
„Mark Ronson je kultovním hudebním producentem několika největších hitů desetiletí, a tak jsme si pro naši kampaň ‘Make Your Mark’ snad ani nemohli přát lepšího spolupracovníka,“ uvádí Alain Uyttenhoven, ředitel společnosti Lexus Europe a doplňuje: „Lexus LC představuje začátek nové éry automobilky Lexus, která staví především na hledání silnější synergie mezi konstrukcí a designem. Pro tento účel bychom jen těžko našli někoho lepšího než Marka – člověka, který se tak významně zapsal do světa hudby.“
Design kupé LC se mimořádně věrně drží předlohy konceptu LF-LC, což automobilce přineslo dvojí zisk prestižního ocenění EyesOn Design Award. LC je zhmotněním rozvíjející se kultury vývoje vozů Lexus, jejíž součástí je i spolupráce mezi návrhářskými a konstrukčními týmy ve snaze vytvářet automobily schopné předčit veškerá očekávání.
Další informace a aktuality ke kampani ‘Make Your Mark’ naleznete od 11. dubna na stránkách www.lexus.eu.