FordStore přitom znamená jakousi elitu mezi showroomy a je vlastně výkladní skříní Fordu, ať už jde o vzhled, nabízené modely, úroveň služeb nebo třeba konektivitu. Proto jsou také zájemci o FordStore podrobováni nemilosrdnému výběru: v celé Evropě počítá Ford jen s pěti sty partnery s označením FordStore – a v České republice by jich mělo být pouze šest. Exkluzivitu autosalonů s označením FordStore potvrzuje i fakt, že právě jen ony mohou prodávat ty nejatraktivnější sportovní modely s modrým oválem ve znaku, tedy Ford Mustang a Ford Focus RS.
Společnost Ford Homolka je jedním z nejstarších a nejvěrnějších dealerů Fordu u nás: jeho vozy totiž prodává již od roku 1991. Jde přitom o rodinnou firmu, kterou stále řídí její zakladatel Rudolf Homolka, ale v níž pracují i oba jeho synové, vnuk a další rodinní příslušníci.
„Myslím, že jsme od skromných začátků v devadesátých letech společně ušli pořádný kus cesty“, říká Rudolf Homolka. „A dnešní otevření FordStore, nejhezčího automobilového showroomu v regionu, je pro mě jednoznačně absolutním vrcholem mé kariéry.“
Oficiálního otevření nového FordStoru se zúčastnilo i nejvyšší vedení českého Fordu v čele s generálním ředitelem Janem Laube. Ten po slavnostním přestřižení pásky řekl: „FordStore je vyhrazen pro nejúspěšnější dealery Fordu a mě velmi těší, že ho dnes v Ústí nad Labem otevírá právě společnost Ford Homolka, která si ho díky své dlouholeté, poctivé a koncepční práci plně zaslouží.“